Svedok – Det här är vi!

I snart tio år har vi på Svedok hjälpt företag med intelligent informationshantering. Vi har hjälpt till att effektivisera och att göra hjältar av administratörer i olika typer av organisationer. Det är vi glada över.

Svedok grundades av oss, Jonas Jonsson, Jesper Johansson och Elisabeth Aronsson 2015 och har sedan dess har vi fått äran och möjligheten att hjälpa tusentals användare – och vi vill gärna hjälpa även er!

Svedok är ett litet företag och det är vi stolta över. Det är vår styrka att vi snabbt kan hjälpa till, att vi snabbt kan genomföra förändringar och att vi finns till för våra kunder, oavsett när problem uppstår. Både Jonas och jag började digitalisera flöden och processer tidigt. Vi skulle nästan kunna säga att det alltid varit vår nördig passion, att hitta lösningar. Det betyder att vi är vana vid att hantera de flesta typer av utmaningar åt och tillsammans med våra kunder. Och det är bra, för att hjälpa till är det roligaste vi vet. Känslan när en kund skiner upp och inser hur mycket våra lösningar faktiskt hjälper dem i vardagen, den är fantastisk.

Vill du också skina upp

Välkommen att kontakta oss. Vi ser fram emot att göra din vardag enklare!

Alla kontaktuppgifter hittar du här

Vi på Svedok har sedan 2015 levererat informationshanteringsplattformen M-Files till kunder över hela Sverige.  Plattformen gör det möjligt att bygga in funktioner för just era processer. 

Verksamhetsledningssystem

Orderhantering

Projekthantering

Reklamationshantering

Avvikelsehantering

Offerthantering

Ärendehantering 

CRM

HR Processer

Avtalshantering